Road trip US of A

Road trip US of A

donderdag 18 februari 2010

Storm voor de stilte of de storm...?

Sow, wat een weken.... De meest hectische en bizarre dagen op werk werden thuis (als er nog een beetje dag of nacht over was) met plannen, googelen, boeken, heel veel skypen met de meiden, laatste inkopen, laatste wasjes en laatste knuffels volledig gevuld.

En nu, zo'n paar uur voor vertrek zowaar behoorlijk voorbereid (met veel dank aan mn reisgenootjes want is nu niet iets wat me spontaan zou overkomen ;-)), sterker nog, ik heb gewoon geschiedenis geschreven!!! Niet alleen past alles in mn tas, hij ligt op de avond van vertrek gewoon ook al 24 uur helemaal klaar op mij te wachten. Ma moest ff gaan zitten en pa begint eindelijk te geloven dat zijn opvoeding heeft gewerkt. De oorzaak is eigenlijk het werk-etentje van vanavond maar daar hebben we het niet meer over ;-)

Tis nog wel een gek idee, mn verstand begrijpt het allemaal wel maar mn hart snapt het gewoon nog niet. Ergens ook wel logisch, het was gaan, gaan, gaan en dan denk en bedenk je een heleboel maar tijd om te voelen is er ff niet. Tot vanavond toe was het actie, we moesten weg, had bijna alles afgehandeld maar moest mn uren nog boeken. Rob stelde voor te rijden zodat ik dit onderweg kon doen. Eenmaal aangekomen nog niet klaar natuurlijk en terwijl mn collega's een toast uitbrachten zat ik in de auto voor het restaurant mn uurtjes te schrijven. Toen het laatste uur was geboekt ging het doek echt neer, voor mn collega's niet echt gezellig want ben nog nooit zo stl geweest (trouwens, mss wel gezelliger... ff checken ;-)) maar ik voel eindelijk de rust en het voelt goed!

Onderstaand alvast een voorproefje van onze route, niets staat nog vast(ik heb hier, hoewel ze hetzelfde dachten, wel tien keer om bevestiging gevraagd, waar komt die vrijheidsdrang toch vandaan???), we gaan en we gaan zien waar ons hart ons leidt. Misschien stilte, misschien storm, misschien wisselen beiden elkaar af, ik ga het in ieder geval ervaren...



Nu nog ff snel een paar uurtjes slaap pakken. Morgenochtend om 4 uur treed de telefooncirkel in werking en backup plan is ook al opgesteld. Ik blijk nogal slecht te reageren op wake up calls maar Carool heeft de sleutel en koud water doet de rest :-)

1 opmerking:

  1. Fijn dat je alles toch nog op tijd klaar had! Ben benieuwd of je op tijd wakker was of dat er inderdaad koud water aan te pas moest komen!! Ikzelf kan nauwelijks slapen de laatste nacht voor we op vak gaan.....dan lig ik nog zoveel dingen te checken en bedenken.
    Hopelijk heb je een goede reis gehad, dan kan het grote genieten nu gaan beginnen!!

    groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen