Road trip US of A

Road trip US of A

zondag 14 februari 2010

Tja... we gaan naar Amerika

Na 180.000 rondjes in mn kop (ok, waarschijnlijk raak ik de 180K niet echt of echt niet maar ik hou van dat getal in mn overdrijvingsmodus, het waren er iig veel!) was ik er echt uit: Azie, ik kom naar je toe, en als het gaat lukken, komt Mandy mee! Totdat....

Een van die avonden, waarop Carola gewoon lekker een wijntje komt drinken, zo'n week of vier geleden. Ik dacht, ik deel ff mn plannen, maar aan het eind van die avond waren mijn plannen aanzienelijk anders. Het idee voor een trip door de US of A was namelijk geboren. En hoewel nog volledig in de conceptie fase (we hadden geen idee of het mogelijk was en of Man mee ging) had ik me toch een partij kriebels in mn buik!!!

De week erna was spannend, Mandy werd ingelicht en de initiatiefase ;-) werd opgestart: 't is gaaf, maar is het ook mogelijk??? En mij geheel ongewoon (ahum) voerde ik de druk nog een beetje op want de wind in Azie is ook niet onbeperkt houdbaar he en een beslissing moest snel genomen worden...

Zaterdagavond dus maar eventjes een bouwvergadering ingelast om te kijken hoe de neuzen ervoor stonden. En geloof het of niet maar aan het einde van de avond, of hoe je het ook ziet, begin van de ochtend kan nl ook, hadden we niet alleen weer eens een paar flesjes wijn soldaat gemaakt maar waren ook de vliegtickets, auto en eerste overnachtingen geboekt!

Het besef dat we toch echt aan het einde van de week die kant op gaan begint langzaam door te druppelen. De tas zal wederom wel op de laatste avond in de late uurtjes worden ingepakt maar we hebben mr. Google & Co ons al behoorlijk laten inspireren. Fantastische ideeen die we in onze rugzak en achterhoofd met ons meenemen, maar nog fantastischer is het dat we straks na 3 dagen New York als freebees het vliegtuig naar LA nemen en daar te gaan waar de weg ons leidt. Wat een avontuur... America, here we come! :-)

1 opmerking:

  1. Hey meiden!!!!!

    Een hele fijne vakantie he, maar dat gaat vast wel lukken met jullie.
    Arienne sorry dat we niks meer hebben laten horen, maar we hebben het druk, druk, druk.
    Geen excuus ik weet het, maar bij deze geniet ervan meis je hebt het verdiend.
    Enne ik ga je verhalen weer op de voet volgen hoor.
    Nou meis groetjes van ons en een hele dikke kus van ons ook voor je reisgenootjes.

    BeantwoordenVerwijderen